Respatex kjøkkenbenk
Runar Myklebust
2004-04-18 16:27:59 UTC
Hei.

Vi har kjøkken-innredning med snasne respatex-benkeplater :-) Etter en tur
på byen i går oppdaget vi en skuffeseksjon som passer utmerket, stående
ensom på et gatehjørne. Den ble således befridd fra sin ensomhet og båret
lagt og lenge og opp 5 etasjer. Dog mangler den benkplate.

Er det mulig å i dag få kjøpt respatex-plater noe sted? Eller må man ty til
loppemarket og satse på å finne noe i riktig størrelse?

mvh
Runar Myklebust
Thomas Refsdal
2004-04-21 08:59:00 UTC
Post by Runar Myklebust
[...]
Jeg mener jeg har sett noen laminatalternativer hos HTH som etterligner
respatex. Sjekk ut på web eller hos nærmeste forhandler.

/t